REGULAMIN

Dermamedis
Centrum Zdrowia i Urody
Al. Piastów 61/13 , 70-332 Szczecin
tel. 663 374 555

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Dermamedis Centrum Zdrowia i Urody Emilia Bielska Al. Piastów 61/13 70-332 Szczecin, zwanego dalej „Salonem”.
2. Klienci Salonu maj obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosowania się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.

§ 2 Klienci

1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną, pisemną zgodą rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie stosownej zgody oraz odmowy wykonania Zabiegu w przypadku jej braku.

§ 3 Pracownicy

1. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadaj wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
2. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, zobowiązany jest sprawdzenia stanu swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest zobowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, higienicznego umycia rąk i dezynfekcji rąk oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeżeli przerywa jego ciąg o oraz po zakończeniu Zabiegu.
4. Pracownicy Salonu zobowiązani są do utrzymania czystych i krótkich paznokci, upięcia włosów, oraz noszenia obuwia zmiennego i odzieży ochronnej.
6. Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ.
7. Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosi właścicielowi, menedżerowi Salonu.

§ 4 Higiena i bezpieczeństwo

1. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są myte i dezynfekowane co najmniej raz dziennie.
2. W Salonie stosuje się jednorazowe środki ochrony osobistej i narzędzia, które po Zabiegu są wyrzucane. Narzędzia wielorazowe są sterylizowane i przetrzymywane w pakietach foliowo-papierowych.
3. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
4. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
5. W przypadku zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia.
6. W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.

§ 5 Świadczenie usług kosmetycznych

1. Przed przystąpieniem do Zabiegu Klient ma prawo i obowiązek do zapoznania się z: regulaminem Salonu, zasadami zarządzania danymi klientów oraz podpisania zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz obowiązującymi procedurami higienicznymi w Salonie.
2. Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia stanu zdrowia Klienta, sporządza dokumentację fotograficzna przed i po zabiegu.
3. Każdy Klient jest poinformowany z wskazaniami, przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu maj ich pełną świadomość i je akceptuje. W przypadku zabiegów kosmetycznych z użyciem aparatury, zabiegów podologicznych Klient ma obowiązek rzetelnie udzielić informacji dotyczących stanu zdrowia, podpisuje świadomą zgodę na zabieg oraz otrzymuje zalecenia pozabiegowe.
4. Klienci, każdorazowo przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogłyby źle wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, posiadaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek.
5. Klient jest zobowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
6. Pracownicy przed Zabiegiem zabezpieczają ubranie Klienta w postaci pelerynki bawełnianej, fizelinowej lub papieru.
Do zabiegów na twarz Klient otrzymuje jednorazową bieliznę zabiegową (jednorazowy czepek na włosy, peniuar fizelinowy), zobowiązany jest do zdjęcia obuwia.
Klient pozostający w ubraniu podczas Zabiegu bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne zabrudzenia.
7. Klient jest zobowiązany do wyciszenia telefony podczas Zabiegów, fotografowanie, nagrywanie pracowników bez ich zgody jest zabronione. Fotografowanie i nagrywanie Salonu bez zgody właściciela jest zabronione.
8. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
9. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówi jego przeprowadzenia.
10. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy Klient jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
11. Zabrania się spożywania napojów, posiłków, żucia gumy podczas zabiegów kosmetycznych zwłaszcza w pozycji leżącej.

§ 6 Płatność

1. Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie.
2. W Salonie obowiązuje płatność gotówką lub kartą płatniczą w Recepcji Salonu.
3. W Salonie nie obowiązuje płatność na zasadzie wymiany towarów i usług.
4. Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomo. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługuj żadne roszczenia.
5. W Salonie dostępne są Karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.
6. W salonie dostępne są również Bony Podarunkowe inaczej Vouchery. Bony na określoną kwotę lub Zabieg są płatne z góry, muszą zostać wykorzystane w okresie 3 miesięcy od daty zakupu, nie podlegają zwrotom. Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja na zabiegi z wykorzystaniem Bonów Podarunkowych.

§ 7 Odpowiedzialność

1. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Klienci odpowiadaj bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialność ponoszą rodzice, opiekunowie.
2. Salon nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzyma przy sobie.
3. Salon nie ponosi odpowiedzialności za zabrudzenia odzieży podczas zabiegu jeżeli zostały spełnione wszystkie standardy zabiegowe ( § 5 ust. 6 ). Celowe rozmazywanie preparatów kosmetycznych po twarzy, włosach, wyposażeniu Salonu i Pracownikach przez Klienta będzie skutkowało natychmiastowym przerwaniem Zabiegu.
3. Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
4. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych informacji w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu
5. Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeżeli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuk kosmetyczną i w sposób ą ą nieustępujący ogólnie przyj tym standardom.

§ 8 Rezerwacje

1. Klient może uprzednio umówi termin wykonania Zabiegu w Salonie, telefonicznie lub e-mailowo.
2. Nie przystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej ni 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta i naliczenia mu za następny Zabieg ceny do 50% wyższej.
3. Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
4. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które maj określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
5. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
6. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
7. Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu maj Klienci, którzy dokonali rezerwacji.

§ 9 Reklamacje

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 7 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
2. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie lub pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu.
3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
4. W przypadku uznania reklamacji Salon dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi lub umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, który wykona osoba przełożona nad Pracownikiem wykonuj cym pierwotny Zabieg. Salon może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni.

§ 10 Pozostałe postanowienia

1. Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak równie obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
2. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu

§ 11 Postanowienia końcowe

1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
2. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmian stosuje się postanowienia dotychczasowe.
3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 29.09.2019r.